Kreidlerdatabase Photo Gallery

De foto's van de Kreidlers welke staan in de database


Home :: Login
Album list :: Last uploads :: Last comments :: Most viewed :: Top rated :: My Favorites :: Search

This is sample data returned from plugin "".

Search results - "RM"
017.JPG
1219888223 viewsKreidler Florett RMC-S
1047288.jpg
104728875 viewsKreidler Florett TRS
K53/21-1
1969
Origineel geuploaded door Wim Polderman
1056638.jpg
1056638140 viewsEen geel plaatje op het voorspatbord en een gedeeltelijk gelakt achterspatbord zijn de onderscheidingstekens voor de Nederlandse bromfiets. Nederlandstalige folders werden ook in België gebruikt. (Vlaanderen, Brabant en Limburg)

De Florett heeft als enige Duitse 50cc motor een liggende cilinder. Deze specifieke Kreidler constructie heeft een aantal belangrijke voordelen: een laag zwaartepunt zorgt voor een uitstekende wegligging. De motor trillingen worden zo praktisch uitgeschakeld hetgeen bijzonder aangenaam is. De cilinder heeft een hard-chromen cilinderwand met een buitengewoon lange levensduur.

De Florett’s werden ontwikkeld uit het 3,6 pk motorrijwiel dat al enige jaren in Duitsland en Zwitserland boven aan de lijst staat van verkochte lichte motorrijwielen. In de bromfiets zijn dezelfde krachtige remnaven toegepast als in de Super (75 km/h)

Het originele Kreidler beenschild is van zeer stevig plaatstaal gemaakt, is opgehangen in rubber en zodanig gevormd dat het de snelheid nauwelijks beïnvloedt.
1068042~0.jpg
1068042130 viewsEen geel plaatje op het voorspatbord en een gedeeltelijk gelakt achterspatbord zijn de onderscheidingstekens voor de Nederlandse bromfiets. Nederlandstalige folders werden ook in België gebruikt. (Vlaanderen, Brabant en Limburg)

De Florett heeft als enige Duitse 50cc motor een liggende cilinder. Deze specifieke Kreidler constructie heeft een aantal belangrijke voordelen: een laag zwaartepunt zorgt voor een uitstekende wegligging. De motor trillingen worden zo praktisch uitgeschakeld hetgeen bijzonder aangenaam is. De cilinder heeft een hard-chromen cilinderwand met een buitengewoon lange levensduur.

De Florett’s werden ontwikkeld uit het 3,6 pk motorrijwiel dat al enige jaren in Duitsland en Zwitserland boven aan de lijst staat van verkochte lichte motorrijwielen. In de bromfiets zijn dezelfde krachtige remnaven toegepast als in de Super (75 km/h)

Het originele Kreidler beenschild is van zeer stevig plaatstaal gemaakt, is opgehangen in rubber en zodanig gevormd dat het de snelheid nauwelijks beïnvloedt.
1080440.jpg
1080440207 viewsKreidler Florett TS
K 53-1 NL 2
met Zwiterse 5 bak indirect 5.3 pk
1966
Origineel geuploaded door Wim Polderman
1132353.jpg
1132353172 viewsKreidler Florett TRS
K 53/21 nl - 3 vrsn. voet
1972
Origineel geuploaded door Wim Polderman
1185096.jpg
1185096185 viewsKreidler Florett LFC
K 53-311 NL 2
4 versnellings - kickstart
1976
Origineel geuploaded door Wim Polderman
1190844.jpg
1190844189 viewsKreidler Florett RMC
K 53-402 NL 4
4 versn - trapperblok
1977
Origineel geuploaded door Wim Polderman
1221650.jpg
12216501256 viewsDe Kreidler Florett RMC-S - 4 gang Elektronic van Stephan T. Leuk om op te rijden !
1222475.jpg
1222475132 viewsPrachtige RMC-S van Kornelis
1222807.jpg
1222807134 viewsDe RMC-S van Tjeerd, ziet er leuk uit !!!
1223181.jpg
Kreidler RMC-S 12231811465 viewsHier de schitterende Kreidler RMC-S van B.M. uit Steenwijkerwold.
Werkelijk grote klasse !!! Op maandag 22-06-2015 voor de RDW keuring geweest en natuurlijk een kenteken gekregen.
33 files on 3 page(s) 1